zondag 21 juni 2020 12:00-13:00 uur

Bekijk dit concert live via www.oosterkerk-amsterdam.nl/livestream/

Trio Roadrunner is een jong ensemble, opgericht als ‘pool’ om te experimenteren met nieuwe muzikale ideeën, eigen composities en concertvormen. De groep richt zich niet alleen op hedendaagse muziek maar houdt er ook van om volksmuziek, lichte muziek en klassieke muziek te spelen, al dan niet behoorlijk bewerkt.

Tijdens dit concert op de langste dag van het jaar, klinken gloednieuwe stukken uit 2020, zoals een nieuw stuk van de Iraanse componist Farshid Samandari. Verder klinkt een aantal bewerkte lichte stukken uit onder andere Nederland en Griekenland. Ook midzomer zelf zal niet onaangeroerd blijven.

Michel Marang – klarinet
Erica Roozendaal – accordeon
Antonis Pratsinakis – cello

Het eerste concert

Zondag 21 juni is het eerste concert in de Oosterkerk sinds de coronapandemie waarbij we bezoekers kunnen ontvangen! Het is alleen mogelijk de Oosterkerk te bezoeken met een reservering. Je kan via onze website één van de 30 beschikbare stoelen reserveren. Als er geen plek meer is of je om een andere reden niet naar de Oosterkerk kan komen, kan je het concert via een livestream op onze website volgen.

Het reserveren van een stoel gaat per persoon: je kan maar één stoel reserveren. De stoelopstelling is met vaste looppaden en 1,5 meter ruimte tussen elke stoel, ook twee personen uit één huishouden moeten op afstand van elkaar zitten en je kan niet zelf een stoel uitkiezen. Er is geen pauze, wij schenken geen koffie en thee en het is niet mogelijk gebruik te maken van de toiletten. Reserveren is uiteraard gratis, maar ben je ziek of kan je om een andere reden toch niet komen, geef het dan zo snel mogelijk door zodat iemand anders kan genieten van het concert.

Hier kan je meer informatie vinden over de coronamaatregelen die we hebben getroffen om uw bezoek veilig en aangenaam te laten verlopen.

De komende weken zijn er meer concerten, in de agenda op onze website zie je een overzicht. Wij versturen een nieuwsbrief zodra het mogelijk is te reserveren voor volgende concerten.