Open podiumavond met Meester Cees & Het Pakt op 7 december

Meester Cees

Op woensdagavond 7 december 2016 organiseert Meester Cees een Open (buurt-)podium in de Oosterkerk. Van muziek tot kleinkunst, van beeldende kunst tot toneelvoorstelling en van (buurt-)dichter tot verhalenverteller. Laat aan je directe omgeving zien waar je toe in staat bent. Gastheer Meester Cees laat op zijn vertrouwde manier de wereld draaien met als vaste begeleidingswaarde de jonge Amsterdamse band Het Pakt.

Een2016-a4-proefopzet-oosterkerk-2 kostelijke combinatie waar je als buurtbewoner actief aan mee kunt doen, maar waar je natuurlijk ook als toeschouwer naar toe kunt. Hoe leuk is het niet om je directe buren te ontmoeten en te kunnen zien en horen waar ze mee bezig zijn. Naast veel muziek is het open podium ook vrij voor ondernemers uit de buurt. Laat maar eens zien wat jouw onderneming voor de buurt betekent.

Ben jij die fysiotherapeut die zo lekker gitaar kan spelen? Of misschien ben je wel lid van het beste koor van de buurt! Of de rapper die over de buurt kan rappen. De dichter, het cultureel initiatief, de balletschool, van klassiek tot pop en van kunstenaar tot dichter. Het podium is voor jou!

Inschrijven, kaarten bestellen of meer info via: meestercees14@gmail.com