Update coronamaatregelen

Vanaf vrijdag 25 februari vervallen een hoop coronamaatregelen. Het is voor de komende concerten niet meer nodig om te reserveren. Wij hoeven bezoekers niet meer te registreren en door het verdwijnen van de verplichte 1,5 meter afstand komen er aanzienlijk meer plaatsen beschikbaar. Het dragen van een mondkapje en het tonen van een coronatoegangsbewijs is ook niet meer verplicht.

Wij vinden het belangrijk dat iedereen met een veilig gevoel een concert in de Oosterkerk kan bezoeken. Daarom zullen wij steeds zorgen voor een zaalopstelling met zoveel stoelen dat bezoekers de mogelijkheid hebben om afstand te houden en stoelen tussen hen en anderen leeg te laten. Bij deze daarom ook het verzoek aan u om rekening te houden met andere bezoekers en die de ruimte te geven.

Verder blijft het uiteraard belangrijk om thuis te blijven bij klachten en na nauw contact met personen die positief zijn getest.

Hopelijk zien we u snel weer in de Oosterkerk!