zaterdag 16 oktober 2021 14:00-15:00 uur

“Alhambra”: In een unieke samenstelling van zang, duduk/fujara en piano voeren Sterre Konijn, Raphaela Danksagmüller en Christiaan Verbeek u mee naar een wereld vol mysterie, melancholie en betoverende klanken.

Dit veelzijdige trio heeft wortels in de klassieke muziek, wereldmuziek, filmmuziek en theater. In het voorliggende programma “Alhambra” versmelt volksmuziek met improvisaties en hoort u werken van Theo Loevendie tot Eric Satie.

Let op: dit concert begint om 14:00 uur i.p.v. 15:00 uur zoals gebruikelijk bij onze zaterdagmiddagconcerten

Reserveren

Het is alleen mogelijk de Oosterkerk te bezoeken met een reservering. Je kan via deze pagina één van de beschikbare stoelen reserveren.

Let op: vanaf 25 september is de Oosterkerk toegankelijk met een geldige QR-code in de Corona Check app of uitgeprint.

Hier kan je meer informatie vinden over de coronamaatregelen die we hebben getroffen om je bezoek veilig en aangenaam te laten verlopen.