zaterdag 25 december 2021 12:00-13:30 uur

Vanwege de huidige coronamaatregelen kan dit concert helaas niet doorgaan.

Vandaag vieren we met een kerstconcert dat precies 350 jaar geleden de Oosterkerk in gebruik werd genomen! Onder begeleiding van Muziekgezelschap Wittenburg en organist Henk Verhoef.

Plaatsen reserveren is mogelijk vanaf 17 december. I.v.m. met de huidige situatie rond corona hebben wij besloten dat het onverstandig is om dit concert te organiseren met samenzang. Daarom is het helaas niet mogelijk mee te zingen. Wij hopen je ondanks dat in de Oosterkerk te zien op eerste kerstdag om samen kerst en het 350-jarig bestaan van de Oosterkerk te vieren!

Reserveren

Het is alleen mogelijk de Oosterkerk te bezoeken met een reservering. Je kan via deze pagina één van de beschikbare stoelen reserveren.

Hier kan je meer informatie vinden over de coronamaatregelen die we hebben getroffen om je bezoek veilig en aangenaam te laten verlopen.