Lockdownconcert

Klarinettist Michel Marang en accordeonist Peter van Os spelen in deze donkere en concertloze dagen van de lockdown Joodse volksmuziek in de Oosterkerk voor iedereen die thuiszit.

Doneren

Voor je doorgaat naar de video, willen we je vriendelijk vragen een donatie te doen. Alle donaties komen bij de musici terecht. Wellicht kan je op dit moment niks missen maar heb je wel heel erg behoefte aan muziek? Ook zonder een donatie kan je de video bekijken.

Doneren kan makkelijk met onderstaande QR-codes of door een bedrag over te maken naar rekeningnummer NL25 INGB 0003 1784 54 t.n.v. Stichting Oosterkerk o.v.v. “donatie Michel Marang & Peter van Os”

€5,-

€10,-

€15,-

Verder hopen we dat je het concert deelt met anderen, stuur de link dus vooral door! Naast alle beperkingen schept deze tijd ook allerlei nieuwe mogelijkheden: spreek bijvoorbeeld met iemand af om allebei vanuit huis op hetzelfde moment het concert te beluisteren!

Nummers:

Vie Tvey – Gasn Nigun – Gankino Hora