woensdag 20 december 2017 - donderdag 21 december 2017 20:30-22:00 uur

Kom naar dé warming up van de cooldown van je jaar! Net voordat de kerstdrukte echt losbarst even stilstaan en in kerstsferen komen. Met een goed verhaal van mij en live muziek van Rogier Pelgrim.

Op woensdag 20 december organiseert Dominee Tim een StandUp over KERST, the perfect gift. In zijn tweede thuis, de Oosterkerk. Tijdens deze avond deelt hij al zijn inzichten over ‘echt geven’ en ‘ontvangen’ met je. In een theaterachtige setting en met een kerstborrel achteraf (natuurlijk inclusief).

CityKerk: StandUp Theology – Kersteditie

Waar: Oosterkerk, Amsterdam
Wanneer: woensdag 20 december, 20:00 inloop, 20:30 start
Bestel je tickets hier

OVER KERST, THE PERFECT GIFT
In december gaat het om geven. We geven alleen online al ruim € 658 miljoen uit aan kerst. Aan eten, versiering en cadeaus. Heel veel cadeaus. Maar wat, hoe en waarom geven we? Echt geven heeft iets met je hart te maken, denk ik. De komende weken duik ik in ‘geven’ en ‘ontvangen’. Zodat we allemaal dit jaar een beetje beter geven. Lees meer op http://bit.ly/kerstperfectgift

OVER STANDUP THEOLOGY
Met Standup Theology ontwikkelt dominee Tim het nieuwe preken. Vanuit een actuele vraag of een nieuwe ontwikkeling in de stad Amsterdam combineert dominee Tim een verrassende analyse, humor en een onverwachte spirituele verdieping, in een theaterachtige setting.

Het is voor mensen die niet alleen vermaakt willen worden, maar die ook houden van uitdaging en inspiratie. Mensen die niet bang zijn iets nieuws uit te proberen. En voor mensen die meer willen halen uit wat het leven mooi maakt: vriendschap, een goed gesprek, de stad Amsterdam en het leven in al z’n facetten.

Bereikbaarheid

OV: Bus 22 stopt op loopafstand van de Oosterkerk: halte Wittenburgergracht