zaterdag 11 april 2020 15:00-16:30 uur

Vanwege de nieuwe maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan zijn alle in de Oosterkerk geplande concerten tot 1 juni 2020 afgelast. Wij hopen de concerten, of een deel daarvan, later in te halen en laten het weten als er daarover meer duidelijk is.

Na een succesvolle eerste editie, waar Impressions Fugitives van Philip Venema en de Serenade voor Strijkers van Tchaikovsky op het programma stonden, is het orkest terug met een blazerseditie.

Tijdens het concert in de Oosterkerk te Amsterdam voert het ensemble de Blazersserenade van Dvořák uit, samen met twee nieuw geschreven werken van Philip Venema en een arrangement van Ravel’s La Vallée des cloches.

Het Studenten Ensemble Project is opgericht om studenten de mogelijkheid te geven kleiner orkestwerk op een hoog niveau uit te voeren. Ook dit keer geeft het ensemble de mogelijkheid om de talenten van componist Philip Venema en dirigent Sjoerd Haver tot ontwikkeling te brengen.

Kaarten (Studenten €7,- / Regulier €13,-) zijn vanaf nu te reserveren door een mail te sturen naar kaarten@ensembleproject.nl onder vermelding van voor- en achternaam, en het type kaartje (Student/Regulier). Kaarten moeten contant en liefst gepast aan de zaal worden afgerekend.