dinsdag 4 juni 2019 20:00-21:30 uur

Het Jong Talent concert vanavond om 20:00 uur zou worden ingevuld door bariton Rutger van Oeveren en pianist Jaap Kooi. Helaas is Rutger van Oeveren ziek en moesten wij op zoek naar een vervanger!

Dat is pianist Mattias Spee geworden, die het programma van zijn bachelor examenconcert van afgelopen vrijdag zal spelen.

Het programma:

Franz Schubert: Sonate in C klein, D958
Federico Mompou: Musica Callada l – Angelico
Cesar Franck: Prélude, choral et fugue

Concerten in de Oosterkerk

Minstens drie keer per maand is er een gratis concert in de Oosterkerk. Op één zondagmiddag van de maand een koffieconcert en op de eerste dinsdagavond en één vrijdagmiddag van de maand treden (oud-)studenten van het Conservatorium van Amsterdam op. Deze concerten worden naast subsidie van de Werkgroep Kunst & Cultuur Oostelijke Binnenstad mogelijk gemaakt door uw vrijwillige bijdrage.