zaterdag 30 oktober 2021 20:00-21:30 uur

Er zijn de afgelopen anderhalf jaar de nodige koren gesneuveld, maar het AUK is er gelukkig nog en nodigt u dan ook met veel plezier uit voor zijn eerste concert sinds 2019. Met om er weer in te komen een klassieke publiekstrekker als het Requiem van Fauré als hoofdmoot.

Het Van Oeckelen-orgel van de Oosterkerk zal daarbij als vanouds daveren onder de kundige handen van Wim Dijkstra en de sopraansoli worden gezongen door niemand minder dan Valeria Mignaco. Twee zangers uit eigen gelederen nemen de geliefde baritonsoli voor hun rekening. Alleen al daarom mag niemand dit concert missen. Om het Requiem heen zingen we ander sfeervol Frans werk. Vier de terugkeer van livemuziek met ons!

Kaarten kosten €15, maar als u ze tevoren afneemt van een koorlid kunt u voor €12,50 naar binnen.

Fauré Requiem en andere Franse Parels van Jehan Alain, Gabriel Fauré en Francis Poulenc
door het AUK Kamerkoor o.l.v. Alfrun Schmid
met medewerking van Wim Dijkstra, orgel
en Valeria Mignaco, sopraan

Zaterdag 30 oktober 20:00 uur
Zondag 31 oktober 16:00 uur
Toegang 15 euro aan de deur
Reservering via herman.snoep@chello.nl

Coronatoegangsbewijs

Aan de deur moet u een coronatoegangsbewijs (QR-code + identiteitsbewijs) kunnen tonen. Ook moet u uw contactgegevens achterlaten.

Hier kan je meer informatie vinden over de coronamaatregelen die we hebben getroffen om je bezoek veilig en aangenaam te laten verlopen.