5Rhythms in de Oosterkerk

Wil je  je lekker in je lijf voelen? Wil je minder stress en meer plezier? Wil je zonder pasjes dansend je conditie verbeteren? In de 5Rhythms ecstatic dance zetten we ons lijf in beweging. Op heerlijke muziek in deze bijzondere omgeving. De 5Rhythms vormen een bewegingsvorm waarbinnen je alle ruimte hebt om tot jezelf te komen en heerlijk uit je dak te gaan.

De lessen hebben een open structuur, verschillende ’kwaliteiten’ van beweging en geen pasjes. Iedereen is welkom ongeacht je fysieke conditie of mogelijkheden. Ervaring met dans is niet nodig, zin om te bewegen wel.

Je voelt je lekkerder in je vel, frisser en meer ontspannen en je krijgt gaandeweg een betere conditie. Wat is er beter dan dat?

Lessen worden afwisselend begeleid door Jup Jansonius en Mirjam van Hasselt, beide geaccrediteerd 5Rhythms teacher op waves en heartbeat level.

Op maandagavonden in de Oosterkerk. Boek je les op:

Voor meer info kijk op:

www.MovingSpakles.nl