Lichtpost: Wens voor 2021

Helaas is het dit jaar niet mogelijk om bij elkaar te komen in de Oosterkerk voor de gebruikelijke nieuwjaarsreceptie. Om elkaar toch de beste wensen voor 2021 te kunnen geven, zal de Stichting Oosterkerk in samenwerking met lichtkunstenaars Machteld Aardse en Femke Kempkes in de avond van 9 januari 2021 jullie aller wensen op de gevel van de kerk projecteren.

We nodigen jullie daarom uit om:

·       Je wens voor de buurt via tekst of tekening in je eigen handschrift met zwarte pen of stift op te tekenen (mag in je eigen taal).

·       Het briefje kun je in de brievenbus van de Oosterkerk doen of fotograferen/scannen en digitaal sturen naar: lichtpost@oosterkerk-amsterdam.nl

·       Uiterlijk inleverdatum: 29 december 2020.

·       De kunstenaars maken een selectie uit de ingezonden nieuwjaarswensen, dit kan ook enkele woorden zijn, namen zullen niet worden gebruikt.·

De nieuwjaarswensen zijn in de avond van 9 januari via licht terug te zien op de gevel van de Oosterkerk.