zondag 27 augustus 2017 12:00-13:30 uur

Fijnzinnige mandoline en gitaarmuziek, Italiaanse volksmuziek, Zuid-Amerikaanse choro’s en tango’s en een knipoog naar Django Reinhardt en zijn Hot Club de France.

Trio Les Amis – mandoline, gitaar & accordeon

Trio Les Amis – Marina Eckhardt (mandoline), Ron Leendertse (gitaar) en Monty van Belzen (accordeon) – brengt een zeer afwisselend programma in alle denkbare combinaties en kleurt buiten de lijntjes! Op het programma muziek van Isaac Albéniz, Louis Bonfá, Ludovico Einaudi, Ernesto Nazareth, Elena Poplyanova, Francisco Tarrega, Angel Villoldo & Antonio Vivaldi. Toegang gratis, maar een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld.

Concerten in de Oosterkerk

Minstens drie keer per maand is er een gratis concert in de Oosterkerk. Op de (meestal) derde zondagmiddag van de maand een koffieconcert en op de eerste dinsdagavond en derde vrijdagmiddag van de maand treden (oud-)studenten van het Conservatorium van Amsterdam op. Deze concerten worden naast subsidie van de Werkgroep Kunst & Cultuur Oostelijke Binnenstad mogelijk gemaakt door uw vrijwillige bijdrage.

Bereikbaarheid

OV: Bus 22 stopt op loopafstand van de Oosterkerk: halte Wittenburgergracht