dinsdag 4 juli 2017 20:00-21:20 uur

Duo Mainake, pianiste María Márquez Torres & hoboïste María Josefa Contreras Gámez, maakt een muzikale reis langs meesterwerken en muziekstijlen van over de hele wereld.

Van de essentie van Bach, de obsessieve romantiek van Schumann en de gepassioneerde Chopin naar de expressieve kleuren van jazz. Een bijzonder concert vol mysterieuze klanken.

Gratis toegang maar een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld.

Concerten in de Oosterkerk

Minstens drie keer per maand is er een gratis concert in de Oosterkerk. Op de (meestal) derde zondagmiddag van de maand een koffieconcert en op de eerste dinsdagavond en derde vrijdagmiddag van de maand treden (oud-)studenten van het Conservatorium van Amsterdam op. Deze concerten worden naast subsidie van de Werkgroep Kunst & Cultuur Oostelijke Binnenstad mogelijk gemaakt door uw vrijwillige bijdrage.

Bereikbaarheid

OV: Bus 22 stopt op loopafstand van de Oosterkerk: halte Wittenburgergracht